Nyelv kiválasztása

Esc

Segítségnyújtás és kapcsolatfelvétel

Az Ön közvetlen kapcsolata velünk

Kérdése van szolgáltatásainkkal és termékeinkkel kapcsolatban? Vagy segítségre van szüksége?

Azonnali kiszolgálás
+36 30 552 6600

Hétfő - péntek

7:30 - 16:00

Szombat, vasárnap és munkaszüneti napok nem vehetők igénybe.

Vagy talán nem is olyan közvetlen?

Vasárnap és ünnepnapok nem vehetők igénybe

Lépjen kapcsolatba velünk
Kapcsolatfelvételi lehetőségek
Segítség és támogatás közvetlenül a helyszínen
Keresse meg a legközelebbi fiókot

Esc

12.03.2024

Célállomás zugspitze

Amikor “a hegy hív”, a HANSA-FLEX a helyszínen van. A hidraulika különböző aspektusait lefedő rendszerszolgáltató Németország legmagasabb csúcsán, a 2.962 méter magas Zugspitzén is tevékenykedik. Ott a HANS-FLEX támogatja a Zugspitzbahn AG szerviztechnikusait hidraulikai kérdésekben, és részt vesz abban, hogy a turisták, túrázók és síelők zavartalan és biztonságos órákat tölthessenek ezen a területen. Ennek során a HANSA-FLEX leányvállalata, a HDS Hydraulik GmbH intenzíven gondozza a sípályákon használt Kässbohrer hóekecskéket.

  • Vasút

Amikor “a hegy hív”, a HANSA-FLEX a helyszínen van. A hidraulika különböző aspektusait lefedő rendszerszolgáltató Németország legmagasabb csúcsán, a 2.962 méter magas Zugspitzén is tevékenykedik. Ott a HANS-FLEX támogatja a Zugspitzbahn AG szerviztechnikusait hidraulikai kérdésekben, és részt vesz abban, hogy a turisták, túrázók és síelők zavartalan és biztonságos órákat tölthessenek ezen a területen. Ennek során a HANSA-FLEX leányvállalata, a HDS Hydraulik GmbH intenzíven gondozza a sípályákon használt Kässbohrer hóekecskéket.

 

Ez a régió az év bármely szakában kínál látnivalókat. A Zugspitzét 1590-ben említik először név szerint. A név feltehetően a hegy északi lábának meredek lejtőin található számos lavinajárat miatt alakult ki, ami a 19. században lassan felkelti az érdeklődést. A történelmi hagyomány szerint 1820 augusztusában Josef Naus hadnagy volt az első ember, aki megmászta ezt a csúcsot. Egyes útvonalakon ez a túra még ma is kihívást jelent az alpinisták számára. Ma a legtöbb látogató a csúcsra, ahol 100 éve a Német Meteorológiai Szolgálat meteorológiai állomása is működik, lényegesen könnyebben jut fel hegyi vasúton vagy drótkötélpályán keresztül.

A csúcsra

A 75 éve fogaskerekű vasútként üzemelő Zugspitzbahn segítségével a hegyvidéki táj kevesebb mint egy óra alatt tárul fel, és akár 70 km/h sebességgel is elérhető. Alternatívát kínál az Eibsee-kötélpálya, amely egyedülálló kilátást nyújt a Werdenfelser Countryra és az Eibsee-re. A gleccserfelvonó a Schneeferner-gleccserre vezet, ahol Németország legmagasabban fekvő temploma található.

/

A Zugspitzplatt kilátóteraszáról lenyűgöző, négy országra kiterjedő panoráma nyílik. Aki akar, Németország legmagasabb csúcsáról a szomszédos Ausztriába/Tirolba is átlépheti a határt. A síelők novembertől márciusig ideális feltételeket találnak a 2.000 és 2.720 méter közötti magasságban minden nehézségi fokozatot kínáló, élvezetes sípályákhoz. Öt felvonó és egy kabinos felvonó óránként 11.640 téli sportolót szállít.

A fogaskerekű vasúton azonban nemcsak a turisták jutnak fel a csúcsra, hanem minden, ami a hegyi állomás üzemeltetéséhez és a 21,2 kilométeres pályák előkészítéséhez szükséges Németország egyedülálló gleccsersíterepén. Így például a sípályák karbantartásához szükséges hóágyúkat és hóekecskéket is fogaskerekű vasúton szállítják a hegyre. A Zugspitzbahn AG egy hóekecskeflottát használ a hótömegek elosztására, rögzítésére és kiegyenlítésére. A nagy teljesítményű Kässbohre lejtőbuldogokat egyébként egyenként szerelik le, és fogaskerekű vasúton szállítják a csúcsterületre, ahol a gyártó szakemberei összeszerelik őket.

Gyors partner a bázison

Természetesen a fogaskerekű és a gleccservasút, valamint az Eibsee kötélpálya sem nélkülözheti a hidraulikát. Így például a vészmeghajtások elektrohidraulikusan, illetve dízelhidraulikusan működnek. A HANSA-FLEX garchingi leányvállalata nyolc éve támogatja a Zugspitzbahn AG szerviztechnikusait a fogaskerekű vasút, de a kötél- és gleccserkocsi karbantartásában is a hidraulikus tömlővezetékek, csatlakozások és szerelvények minden kérdésében. Minden hegyi vasútnak problémamentesnek és teljesen biztonságosnak kell lennie. A fogaskerekű vasút, amely óránként legfeljebb 720 személyt képes szállítani, minden egyes nem tervezett leállása kihat a nyaralók pihenőnapjaira, és súlyos következményekkel járhat.

Ezért a Zugspitzbahn AG saját műhelyt működtet a bázisállomáson, amelynek szerviztechnikusai végzik az összes javítási és karbantartási munkát, beleértve a fogaskerekű vasút, valamint a drótkötélpálya pótalkatrészek önálló gyártását és összeszerelését. Ennek során a garchingi HANSA-FLEX leányvállalat Hans Stemmer műszaki know-how-val támogatja őket. Ő látja el a műhelyt mindennel, ami a hidraulikus pótalkatrészekhez szükséges. A Zugspitzbahn AG első számú partnereként a HANSA-FLEX a helyszínen van, amikor “a hegy hív”, legyen szél vagy időjárás, és vészhelyzet esetén is 24 órában. Ez a gyors rendelkezésre állás és a HANSA-FLEX termékek megbízható minősége a Zugspitzbahn AG-t hosszú idő óta elégedett ügyféllé tette.

 

Tudjon meg többet

  • A Solaris buszok feldobják a tömegközlekedést

    Alsdorfban és Berlinben; Dortmundban, Drezdában és Hannoverben; Bergenben, Rügen szigetén; Bayreuthban és Troisdorfban; valamint a HANSA-FLEX szülővárosában, Brémában - a lengyel Solaris gyártó korszerű autóbuszai a helyi tömegközlekedési rendszerekben Németország-szerte megtalálhatók. A Solaris Urbino modell a városi közlekedésben magas színvonalat képvisel fejlett műszaki megoldásokkal és fokozott kényelemmel. Bár a buszok széria dízelmotorral vannak felszerelve, már…
    Tudjon meg többet
  • Hatékony tömlőkezelés

    A GKN Kaiserslauternben található telephelyén mintegy 400 alkalmazott több mint 20 000 m²-es területen gyárt állandó sebességű csuklókkal ellátott légcsavartengelyeket. Az automatizált alkatrész-feldolgozó gépek nagy része hidraulikus meghajtású, beleértve a köszörű-, esztergáló- és marórendszereket. A GKN hidraulikát használ a keményítő és festő rendszerekhez, valamint a szerszámtőkék befeszítéséhez vagy az alkatrészhordozók be- és kirakodásához is. A…
    Tudjon meg többet
  • Egyenrangú partnerek

    A Hamm több mint 125 éves tapasztalattal rendelkezik a tömörítőgépek terén, és úttörő munkát végzett az oszcillációs technológia területén, így az iparág egyik éllovasa. Ezért helyénvaló, hogy a tömörítési technológia specialistája a HANSA-FLEX-szel dolgozik együtt. A folyadéktechnológiai specialista 80 különböző géptípushoz szállít tömlővezetékeket a bajorországi Tirschenreuthba, ahol a hengereket fejlesztik és gyártják.
    Tudjon meg többet