Nyelv kiválasztása

Esc

Segítségnyújtás és kapcsolatfelvétel

Az Ön közvetlen kapcsolata velünk

Kérdése van szolgáltatásainkkal és termékeinkkel kapcsolatban? Vagy segítségre van szüksége?

Azonnali kiszolgálás
+36 30 552 6600

Hétfő - péntek

7:30 - 16:00

Szombat, vasárnap és munkaszüneti napok nem vehetők igénybe.

Vagy talán nem is olyan közvetlen?

Vasárnap és ünnepnapok nem vehetők igénybe

Lépjen kapcsolatba velünk
Kapcsolatfelvételi lehetőségek
Segítség és támogatás közvetlenül a helyszínen
Keresse meg a legközelebbi fiókot

Esc

12.03.2024

Mozgásban tartjuk a világot

Alig egy kőhajításnyira a hamburgi repülőtértől található a város a városban – a Lufthansa Technik AG központja. A HANSA-FLEX számos terméket szállít, köztük több olyat is, amelyet a tesztpadokba építettek be.

  • Közlekedés

Alig egy kőhajításnyira a hamburgi repülőtértől található egy város a városban – a Lufthansa Technik AG központja, egy 750 000 négyzetméteres terület, amely több ezer embert foglalkoztat. A HYDRAULIKPRESSE figyelmes olvasói emlékeznek rá, hogy nyolc évvel ezelőtt meglátogattuk az itteni hajtáskarbantartó részleget. Ma az alkatrész-karbantartási szolgáltatások egyik területére fordítjuk figyelmünket, amely a Lufthansa Technik számos részlegéhez hasonlóan Németország és a világ számos pontján rendelkezik telephelyekkel. A hamburgi pneumatikus műhelyek pneumatikusan működtetett alkatrészeket tesztelnek, felújítanak és javítanak. E tekintetben a HANSA-FLEX hamburg-stellingeni kirendeltsége számos terméket szállít, köztük több olyat is, amelyek beépülnek a próbapadokba.

 

Legyen szó pilótafülke műszerekről, hajtásokról vagy pneumatikus eszközökről, egy dolog egyértelmű: egy repülőgépen nincs olyan, hogy jelentéktelen alkatrész. Ezért a repülőgép minden alkatrészének rendszeres ellenőrzése, karbantartása és javítása kritikus fontosságú a repülőgép műszaki biztonságának és megbízhatóságának biztosítása szempontjából. A Lufthansa Technik AG a világ vezető és gyártófüggetlen karbantartási, javítási és felújítási szolgáltatójaként a polgári légiközlekedési ágazatban a légi közlekedés teljes körű szolgáltatáscsomagját kínálja ügyfeleinek. Ez magában foglalja a pótalkatrészek gyors és globális biztosítását is. Hiszen a repülőgépek karbantartása csak akkor végezhető megbízhatóan, menetrend szerint felszállásra készen, ha a sérült alkatrészeket a helyszínen kicserélik. Minden egyes óra, amíg egy repülőgép a földön áll, komoly pénzbe kerül a légitársaságnak. A Lufthansa Technik AG ezért a pótalkatrészek zökkenőmentes ellátása érdekében kifinomult logisztikai rendszert alkalmaz, és világszerte olyan műhelyeket működtet, amelyekben évente mintegy 300 000 alkatrészt újítanak fel és javítanak.

/

A sérült alkatrészek hibaelemzésének elvégzéséhez használt technológia is rendkívül kifinomult. Végül is, mielőtt egy alkatrész javítható vagy felújítható lenne, pontosan meg kell határozni a meghibásodás okát. Ez vonatkozik a pneumatikus alkatrészekre is, mint például a légciklus-gépekre, amelyek központi szerepet játszanak a légkondicionáló rendszerek bonyolult áramköreiben, vagy az utastér nyomását szabályozó leeresztő- és biztonsági szelepekre. A Lufthansa Technik AG hamburgi telephelyén a pneumatikai részleg mérnökei hat fő és több kisebb próbapadot használnak a hibadiagnosztikához. “Azokra a dolgokra, amelyeket itt tesztelünk, nincsenek szabványos megoldások. A fő próbapadokat ezért saját szakembereink építették” – magyarázta Markus R. mérnök. És ezek a saját tervezésű próbapadok bizonyára nagyon sokoldalúak. Markus R. hangsúlyozta, hogy “az egyes próbapadokon lévő alkatrészeket több területen is teszteljük. Piaci versenytársainknak több tesztcellát kell használniuk ahhoz, hogy ugyanazt elérjék, amit mi egyetlen tesztpaddal tudunk”. Ez a multifunkcionalitás nem csak helyet, hanem időt és ezáltal pénzt is megtakarít, amiből végső soron az ügyfelek is profitálnak.

A fentiek ellenére a pneumatikus alkatrészcsatlakozásokra vonatkozó egyedi konstrukciók és a szabványok széles skálája folyamatos kihívások elé állítja a HANSA-FLEX-et. “Nemcsak szabványos menetes csatlakozókat használunk, hanem 60°-os, 37°-os, 24°-os és katonai szabványú menetes csatlakozókat is. És mindezeket néha metrikusan, néha pedig hüvelykben mérik – vagyis teljes körű szolgáltatásaink a termékek hatalmas skálájára vonatkoznak” – nyilatkozta Christian Henningsen, a HANSA-FLEX kereskedelmi képviselője. Ennek eredményeként a hamburgi munkatársak szorosan együttműködnek a drezdai-weixdorfi speciális szerelvénygyárral, amely többek között a katonai szabványnak megfelelő menetes csatlakozókat gyártja. A HANSA-FLEX a Boffzenben gyártott fém- és PTFE tömlőket, valamint ipari tömlőket, tömítéstechnikát és hidraulikus alkatrészeket is szállít, és az ipari és gyors hidraulikai szervizcsapatai révén kapcsolódó szolgáltatásokat nyújt. “Igyekszünk a különböző beszállítók számát a lehető legalacsonyabb szinten tartani. A HANSA-FLEX széles termék- és szolgáltatáskínálatával már régóta azon beszállítók között van, akikkel együtt dolgozunk” – árulta el Markus R.

Ez a teljes választék teszi a HANSA-FLEX-et az első számú kapcsolati technológiával kapcsolatos kérdésekben. “Termékeink elérhetőek a Lufthansa Technik elektronikus piacterén, és ezen keresztül rendelhetők meg. Emellett keretmegállapodással rendelkezünk az ügyfél összes telephelyére vonatkozóan. A Lufthansa Techniknek saját e-mail fiókja van nálunk az érdeklődések és megrendelések céljából. És mivel sok tevékenységet csak közvetlen kapcsolattartással lehet megoldani, hetente legalább egyszer meglátogatom az ügyfelet” – mondta Christian Henningsen, ismertetve a közel 20 éves partnerség több sarokpontját.

Ahogy látogatásunk végén visszaülünk az autóba, örülünk, hogy Christian Henningsen velünk van; nélküle biztosan eltévedtünk volna a kijáratot keresve. Végül is a Lufthansa Technik AG hamburgi telephelye egy város a városban, ahol rengeteg látnivaló és beszámoló vár ránk. Talán nyolc év múlva újra visszatérhetünk.

Tudjon meg többet

  • Repülőtéri műveletek

    Évi mintegy 75 millió utasával a Heathrow Európa legnagyobb repülőtere és a világ hetedik legnagyobb repülőtere. A magasan specializálódott földi kiszolgáló cégek biztosítják, hogy a repülőtér évi félmillió fel- és leszállása során minden zökkenőmentesen menjen. A lenyűgöző speciális járművek hidraulikájáról való gondoskodás a HANSA-FLEX Heathrow-i kirendeltségének feladata, amely a repülőtér biztonsági szempontból korlátozott zónájának közvetlen…
    Tudjon meg többet
  • Egy rakodóóriás helyreállítása

    Lübeck kikötője. Lübeck óvárosának kapujánál egy hatalmas daru rakodja a konténereket a Szentpétervárra és Észak-Finnországba tartó hajókra. A 100 tonna emelőkapacitású mobil kikötői daru a Lübecker Hafen-Gesellschaft (LHG) legnagyobb daruja, amelyet a Nordland dokkban használnak különösen nehéz áruk emelésére. Amikor az óriás főtengelye meghibásodással fenyegetett, a HANSA-FLEX vállalta a javítást.
    Tudjon meg többet
  • Földalatti tevékenység

    Már néhány száz méter után megfogadom, hogy több mozgást fogok végezni. Nehezen veszem a levegőt. Lehet, hogy az overall és a Wellington-csizma miatt van rajtam, nem is beszélve a légzsákról, amit magammal viszek. De legyünk őszinték. Egyszerűen nem vagyok jó formában. Egy pillantás a társaimra megerősíti ezt - a félhomályban mindannyian sokkal frissebbnek tűnnek, mint…
    Tudjon meg többet